niedziela, 23 czerwca 2013

Bojownik w słoiku

Niech przyszłość wypowie prawdę i oceni każdego według jego pracy i osiągnięć.
Teraźniejszość jest ich, przyszłość, dla której pracuję, jest moja.
Nikola Tesla

Bojownik w słoiku

Jestem Nikola Tesla dzisiejszego świata,
lecz walczę o pokój, miłość oraz zmiany
i gdy życia mojego skończy się krucjata
nie chciałbym jednak pozostać zapomniany.


Wynalazcą nie zostanę, lecz świat chcę odmienić
nad swymi słabościami odnosząc zwycięstwo;
zło, nienawiść i kłamstwo na prawdę zamienić
i nie zginąć w walce i wykazać męstwo


Lecz teraz wciąż krążę znów się potykając,
ograniczony sobą, z wielkimi marzeniami,
od szklanych ścian się tylko odbijając,
dusząc swe idee i żyjąc nakazami.


Skrzydeł i miecza nie miałem, bo nie potrzebuję,
potrafię też walczyć gołymi rękami;
nie do końca realną, lecz przyszłość swą planuję
łaknąc miłości, przeszyty pragnieniami.


Chcę dążyć do szczęścia, bo jest priorytetem
i spełnić chcę plany, których mam bez liku,
lecz przepełniony teraz emocji bukietem
czuję się jak bojownik zamknięty w słoiku.


Chcę wznieść się w powietrze, lecz powstać nie mogę,
bo zabłąkany w dzisiejszym świecie
odnajdywać wciąż muszę przeznaczoną drogę,
a moje marzenia trzymać w sekrecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz