niedziela, 23 czerwca 2013

Kim jesteś?

Aby znaleźć miłość, nie pukaj do każdych drzwi.
Gdy przyjdzie Twoja godzina, sama wejdzie do Twojego domu,
w Twe życie, do Twego serca.

Bob Dylan


Kim jesteś?

Nie wiem kim jesteś, tajemnicza nieznajoma
i nie wiem jaka będziesz, kiedy się poznamy
lecz pragnę Ciebie utulić w ramionach
i dawać całusy, gdy się zakochamy


Chciałbym Cię ubóstwiać, mówić Tobie czule
i skraść Twe serce, kiedy Cię zachwycę
gdy będziesz śpiąca, do snu Cię utulę
i wszystkie gwiazdy w Twoich oczach zliczę


Radości i smutki z Tobą chciałbym dzielić
Na nowo każdego dnia Ciebie odkrywać
Patrzeć na Ciebie, gdy będziesz się rumienić
I kwiaty na łące dla Ciebie chcę zrywać


Chciałbym, byś czuła się przy mnie szczęśliwa
Gdy będziemy razem chodzić na spacery
Byś była wierna, kochająca, troskliwa
A będę Cię kochał i chcę być z Tobą szczery


Chcę dnia każdego móc Cię obejmować
w oczy Twoje patrzeć, trzymać Cię za rękę
a w nocy namiętnie Ciebie całować
i nucić Ci Twoją ulubioną piosenkę


To wszystko Tobie od dziś chciałbym dawać
i otrzymać od Ciebie dobroć oraz serce
wiele miłości od Ciebie dostawać
byśmy w końcu przy ślubnym stanęli kobiercu


Kim będziesz, moja piękna, jak będziesz wyglądać
gdy do serca Twojego spróbuję zapukać?
Być może już dzisiaj na Ciebie spoglądam…
Gdzie jesteś, moja droga? Chcę Ciebie odszukać.

1 komentarz:

  1. Ten jest najpiękniejszy! Miałam łzy w oczach jak go czytałam... Brawo !

    OdpowiedzUsuń